Som følge av de nyeste restriksjonene (07.12.2021) jobber vi nå på spreng med arrangørene for å kartlegge hvordan dette vil påvirke kommende arrangementer. Vi oppdaterer arrangementsinformasjonen på våre sider fortløpende, men er også avhengig av informasjon fra arrangørene om hva som gjelder før vi kan foreta oss noe.
Som et resultat av det store volumet av avlyste og flyttede arrangementer, oppfordrer vi deg derfor til å sjekke status på ditt arrangement og besøke vårt hjelpesenter før du tar kontakt med kundeservice.
Det vil dessverre ta noe lengre tid for oss å svare på henvendelser, og vi setter pris på din tålmodighet og forståelse når vi nå navigerer oss gjennom den stadig endrede situasjonen.
Hvis du lurer på hva som gjelder for ditt arrangement anbefaler vi deg følgende:
- Sjekk nettsiden og/eller Facebook-siden til arrangøren eller arrangementet
- Sjekk innboksen knyttet til mailadressen som ble brukt ved kjøp (husk spam + søppelfilter)
- Sjekk arrangementsinformasjonen på våre nettsider. Les mer om hvordan du finner det her
Dersom et arrangement blir avlyst eller flyttet vil arrangør ta kontakt med informasjon om dette.
FAQ
Hva gjør jeg hvis mitt arrangement er avlyst eller flyttet?
Se "Avlyst arrangement" og "Flyttet arrangement" for mer informasjon.
Arrangementet jeg skal på går som planlagt, men jeg ønsker ikke å dra på grunn av økt smittetrykk. Kan jeg få refundert billetten(e)?
Hvis ditt arrangement går som planlagt vil det i følge våre kjøpsvilkår ikke være mulig å få om refusjon om ikke arrangør har opplyst om noe annet. Sjekk arrangementsinformasjonen for å se statusen er på ditt arrangement.
Jeg er bekymret for Coronaviruset COVID-19. Kan jeg gjøre et krav gjennom billettforsikringen min?
Dette er noe du må ta opp med Allianz direkte. Allianz tilbyr billettforsikringen som er tilgjengelig på våre sider. Du finner mer informasjon og kontaktinformasjon her.
Hva hvis jeg nylig har fått påvist Covid-19, har Covid-lignende symptomer, er i karantene / selvisolert eller tror jeg kan ha vært i kontakt med noen / utsatt for noen som har Covid-19?
Ticketmaster selger billetter på vegne av arrangører, og det er også de som må ta en avgjørelse ved en eventuell refusjon. Ta kontakt med arrangør for spørsmål knyttet til dette.