Ved avlyst / flyttet arrangement, refunderer Ticketmaster kun etter arrangørs bestemmelser. Serviceavgifter, porto og fakturagebyr refunderes ikke. Collectortillegg refunderes ikke om billetter allerede har blitt sendt ut. Følgeskader dekkes ikke.
Vi ber deg benytte vårt kontaktskjema for å refundere dine billetter ved avlyst / flyttet arrangement. Vi ber deg vente med å ta kontakt til du eventuelt har mottatt informasjon om at ditt arrangement har blitt åpnet for refusjon.
Merk: Har du kjøpt billetter/mersalg i flere omganger skal du sende inn et skjema per ordrenummer.
Beløpet blir tilbakeført til kortet som ble benyttet ved kjøp.
Har du byttet bank etter at billettene ble kjøpt, ta kontakt med din gamle bank og opplys om at pengene har blitt tilbakeført til dem. Bankene samler som regel opp slike saker og kontakter aktuelle kunder etter hvert, men dette kan ta lengre tid. Kontakt derfor gjerne banken selv.
Ticketmaster kan dessverre ikke foreta seg noe i slike saker, da beløpet allerede er tilbakeført og ute av vårt system.
Har du betalt med gavekort, trenger vi kontonummer for tilbakeføring.
NB! Billetter blir ikke automatisk refundert.
Etter refunderingsfristen er utløpt, kan vi ikke refundere billetter.
Har vi ikke svart på din henvendelse og bekreftet refusjon innen refunderingsfristen, er det viktig at du kontakter oss på via vårt kontaktskjema FØR refunderingsfristen er utløpt, for å sikre refusjon av dine billetter.
Ticketmasters forpliktelser og arrangørs forpliktelser i Kjøpsvilkårene, herunder også arrangørs ansvar for gjennomføring av arrangementet, inkludert billettkjøpers rett til refundering, vil opphøre dersom arrangementet rammes av en Force Majeure situasjon før eller under arrangementet (med Force Majeure menes årsaker som er utenfor Ticketmaster og/eller arrangørs rimelige kontroll eksempelvis, og ikke uttømmende: krig, opptøyer, terrorisme, større sykdomsutbrudd, brann, flom, streik, vær, nasjonale sikkerhetspålegg eller instrukser fra nasjonale eller lokale myndigheter).