Jeg har ikke motatt mine billetter på e-post
Standard leveringstid på e-billetter er opp mot 10 minutter. Du vil først motta en bekreftelse på kjøpet, deretter billettene som vedlegg i en egen e-post. Sjekk søppelpost/spamfilter om billettene ikke vises i vanlig innboks. Gjør eventuelle nødvendige justeringer i din e-post-kontos innstillinger slik at du mottar fremtidige Ticketmaster-foresendelser i ordinær innboks.
Om du ikke har mottatt billettene dine på e-post, og billettene ikke vises på din Ticketmaster brukerkonto, er det sannsynlig at du kan ha lagt inn en feil i din e-postadresse ved kjøp. Vi ber deg da kontakte oss.
Jeg har ikke mottatt mine collectorbilletter i posten
Collectorbilletter sendes normalt ut tidligst 2-3 måneder etter salgsstart, og senest 1 uke før arrangement. Ved høytider/ferier kan første levering bli utsatt. Har du ikke mottatt billettene innen 2 virkedager før arrangement, ber vi deg kontakte oss.
Jeg har ikke mottatt mine ordinære billetter i posten
Standard leveringstid på ordinære billetter som sendes per post er 3 virkedager.
Ved høytider/ferier må noe lengre leveringstid påberegnes.
Ta kontakt med vårt kundesenter på tlf. 22 82 81 97 om du ikke mottar dine billetter innen rimelig tid. Om adressen på din brukerprofil er feil, vil billettene normalt komme i retur til oss. Vi vil da kontakte deg på e-post og be om at du ringer oss for å få tilsendt erstatningsbilletter. Du belastes da NOK 50,- per erstatningsbillett.
Jeg har ikke mottatt mine VIP-billetter
Ofte skal VIP-billetter hentes ut som en del av en VIP-pakke på spillested/arena på arrangementsdag. I andre tilfeller sendes VIP-billett i posten med normal leveringstid på 3 virkedager etter kjøp. Les kjøpsbekreftelsen nøye for informasjon om dette. Har du ikke mottatt VIP-billetter du mener skal ha blitt tilsendt i posten, ber vi deg kontakte oss.
Ticketmaster sitter som regel ikke på informasjon om det praktiske rundt uthenting av VIP-pakker på arrangementsdag. Sjekk kjøpsbekreftelse for opplysninger om hvem du kan kontakte om dette, eller henvend deg til arrangør.
Vi gjør oppmerksom på at vi må kontaktes innenfor våre åpningstider FØR arrangementet avholdes for å kunne hjelpe deg med billetter som ikke er mottatt. Skulle du likevel trenge hjelp på arrangementsdag, utenfor våre åpningstider, ber vi deg ta med ordrebekreftelse og henvende deg i billettluken på spillested/arena.