Jeg har ikke mottatt mine billetter på e-post
Standard leveringstid på e-billetter er opp mot 15 minutter. Du vil først motta en bekreftelse på kjøpet, deretter billettene som vedlegg i en egen e-post. Sjekk søppelpost/spamfilter om billettene ikke vises i vanlig innboks. Gjør eventuelle nødvendige justeringer i din e-post-kontos innstillinger slik at du mottar fremtidige Ticketmaster-forsendelser i ordinær innboks.
Om du ikke har mottatt billettene dine på e-post, og billettene ikke vises på din Ticketmaster brukerkonto, er det sannsynlig at du kan ha lagt inn en feil i din e-postadresse ved kjøp. Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg.
Husk! Billettene er alltid tilgjengelig på din brukerkonto, både som QR-kode og PDF. Vi anbefaler deg å bruke Ticketmaster-appen på arrangementsdagen.
Jeg har ikke mottatt mine Collector Tickets i posten
Collector Tickets sendes normalt ut 3 måneder etter salgsstart, og senest 1 uke før arrangement. Ved høytider/ferier kan første levering bli utsatt. Ta kontakt med oss om du ikke har mottatt din Collector Ticket innen 2 virkedager før arrangementet.
Merk! På grunn av COVID-19 har vi midlertidig stoppet utsendelser av Collector Tickets. Vi kan derfor ikke gi et tidspunkt på når disse vil bli levert.
Jeg har ikke mottatt mine VIP-billetter
Ofte skal VIP-billetter hentes ut som en del av en VIP-pakke på spillested/arena på arrangementsdag. I andre tilfeller sendes VIP-billett i posten med normal leveringstid på 3 virkedager etter kjøp. Les kjøpsbekreftelsen nøye for informasjon om dette. Har du ikke mottatt VIP-billetter du mener skal ha blitt tilsendt i posten, ber vi deg kontakte oss.
Ticketmaster sitter som regel ikke på informasjon om det praktiske rundt uthenting av VIP-pakker på arrangementsdag. Sjekk kjøpsbekreftelse for opplysninger om hvem du kan kontakte om dette, eller henvend deg til arrangør.
Vi gjør oppmerksom på at vi må kontaktes innenfor våre åpningstider FØR arrangementet avholdes for å kunne hjelpe deg med billetter som ikke er mottatt. Skulle du likevel trenger hjelp på arrangementsdag, utenfor våre åpningstider, ber vi deg ta med ordrebekreftelse og henvende deg i billettluken på spillested/arena.