Jeg har ikke mottatt mine e-billetter
Standard leveringstid på e-billetter er opp mot 15 minutter, men vi gjør oppmerksom på at det kan ta inntil 30 min før enkelte kjøp vises på din Ticketmaster brukerkonto. Du vil først motta en bekreftelse på kjøpet, deretter billettene som vedlegg i en egen e-post. Sjekk søppelpost/spamfilter om billettene ikke vises i vanlig innboks. Gjør eventuelle nødvendige justeringer i din e-post-kontos innstillinger slik at du mottar fremtidige Ticketmaster-forsendelser i ordinær innboks.
Om du ikke har mottatt billettene dine på e-post, og billettene ikke vises på din Ticketmaster brukerkonto, er det sannsynlig at du kan ha lagt inn en feil i din e-postadresse ved kjøp. Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg.
Husk! Billettene er alltid tilgjengelig på din brukerkonto, både som QR-kode og PDF. Vi anbefaler deg å bruke Ticketmaster-appen på arrangementsdagen.
Jeg har ikke mottatt mine Collector Tickets i posten
Collector Tickets sendes normalt ut 3 måneder etter salgsstart, og senest 1 uke før arrangement. Ved høytider/ferier kan første levering bli utsatt. Ta kontakt med oss om du ikke har mottatt din Collector Ticket innen 2 virkedager før arrangementet.
Jeg har ikke mottatt mine VIP-billetter
Ofte skal VIP-billetter hentes ut som en del av en VIP-pakke på spillested/arena på arrangementsdag. I andre tilfeller sendes VIP-billett i posten med normal leveringstid på 3 virkedager etter kjøp eller pr mail. Les kjøpsbekreftelsen nøye for informasjon om dette, se også informasjonen fra arrangør som ofte og ligger på VIP-arrangementet hos oss www.ticketmaster.no. Har du ikke mottatt VIP-billetter du mener skal ha blitt tilsendt i posten/pr mail, ber vi deg kontakte oss.
Ticketmaster sitter ikke på annen informasjon om det praktiske rundt uthenting av VIP-pakker på arrangementsdag, enn det som arrangør har lagt inn på informasjonen på arrangementet på vår nettside. Sjekk kjøpsbekreftelse for opplysninger om hvem du kan kontakte om dette, eller henvend deg til arrangør.
Vi gjør oppmerksom på at vi må kontaktes i god tid før et arrangement avholdes for å kunne hjelpe deg med billetter som ikke er mottatt. Skulle du likevel trenger hjelp på arrangementsdag, ber vi deg kontakte arrangør og/eller ta med ordrebekreftelse og henvende deg i billettluken på spillestedet.