Sjekk alltid arrangementsinformasjonen for å se statusen for ditt arrangement. Om arrangementet er flyttet vil det stå beskrevet hva som skjer med billetten(e) og hva du eventuelt må gjøre.
Merk! Ved flyttet arrangement refunderer Ticketmaster kun etter arrangørens bestemmelser. Serviceavgifter, porto og fakturagebyr refunderes ikke. Collectortillegg refunderes ikke om billetten(e) allerede er sendt ut.
Jeg ønsker å bruke billettene på ny dato. Må jeg be om nye billetter med den nye datoen?
Nei, om det står at billettene gjelder på ny dato kan du bruke de opprinnelige billettene dine. Du finner også oppdaterte billetter med ny dato på din brukerkonto.
Arrangementet er flyttet, men jeg ønsker pengene tilbake. Hva må jeg gjøre?
Vi refunderer kun etter arrangørenes bestemmelser. Om det ikke står noe om refundering er det heller ikke noe vi kan gjøre. Om du har ytterligere spørsmål rundt dette ber vi deg om å kontakte arrangør.
Det står at arrangementet "flyttes", men jeg kan ikke finne informasjon eller ny dato?
Det betyr at arrangementet skal flyttes, men at arrangør jobber med å finne ny dato. Vi anbefaler deg å følge med på arrangementet på Facebook eller på arrangørens nettside.
Du kan lese mer om hva som gjelder ved avlyst og flyttet arrangement under våre kjøpsvilkår. Disse huket du av på ved kjøp.