I enkelte tilfeller kan det oppstå tekniske problemer under betalingsprosessen på nettsiden vår. Om du skulle oppleve dette, oppfordrer vi deg først til å sjekke "Min Konto" og transaksjoner i bank for å se om betalingen har gått igjennom og om billetter har lagt seg på din brukerkonto. Står beløpet som reservert i nettbank, er ikke betalingen koblet mot billetter enda. Sjekk da igjen senere om reservasjonen er slettet eller bokført, og om du får opp billetter på din Ticketmaster brukerkonto. MERK: Dette gjelder IKKE for Resale. Der vil beløpet kunne stå som reservert selv om kjøpet har gått igjennom, i påvente av at billetter skal legge seg på din brukerkonto. Du vil for Resale-billetter få en bekreftelse på e-post, selv om beløpet står som reservert.
I enkelte tilfeller kan det i din kontooversikt fremstå som at du har blitt trukket to ganger for ett og samme kjøp. Dette kan oppstå f.eks. om du har opplevd å få feilmelding under nettkjøp, som f.eks. ved dårlig nettforbindelse etc. Som oftest vil ett av beløpene i nettbanken være oppført som en reservasjon, det vil si at det vil stå "reservert" i din kontooversikt. Slike reservasjoner slettes som regel etter 2-5 virkedager (avhengig av hvilken bank du benytter).
Dersom du opplever problemer ved betaling og ender opp med flere kjøp, eller har blitt belastet uten å ha mottatt billetter, kan du ta kontakt med oss via vårt kontaktskjema eller via en av ordrene på din brukerkonto:
Kontaktskjema HER - Velg kategorien som heter "Feilmeldinger og dobbeltkjøp"
Via din brukerkonto HER - Velg kategorien som heter "Jeg trenger hjelp med min ordre" og tema "Feil ved betaling og dobbeltkjøp"