Vi har fått noen tilbakemeldinger fra kunder som opplever feil ved betaling ved bruk av Vipps (gjør oppmerksom på at ved bruk av denne betalingsmåten så kan det innimellom være en forsinkelse på opptil 60 minutter, som beskrevet på betalingsmåten) og andre betalingsmåter. Vi jobber med å undersøke problemet, men oppfordrer deg først til å sjekke "Min Konto" og transaksjoner i bank for å se om betalingen har gått gjennom. (står det reservert så er ikke betalingen koblet mot billetter enda, sjekk da senere om løst opp eller står som belastet og billetter mottatt pr mail og finnes på konto),
Dersom du opplever problemer ved betaling og ender opp med flere kjøp kan du ta kontakt med oss via vårt kontaktskjema eller via en av ordrene i din brukerkonto.
I enkelte tilfeller kan det i din kontooversikt fremstå som du har blitt trukket to ganger for ett og samme kjøp. Dette kan oppstå f.eks. om du har opplevd å få feilmelding under nettkjøp, som f.eks. ved dårlig nettforbindelse etc. Som oftest vil ett av beløpene i nettbanken være oppført som en reservasjon, det vil si at det vil stå "reservert" i din kontooversikt. Slike reservasjoner slettes som regel etter 2-5 virkedager (avhengig av hvilken bank du benytter).
Kontaktskjema HER - Velg kategorien som heter "Feilmeldinger og dobbeltkjøp"
Via din brukerkonto HER - Velg kategorien som heter "Jeg trenger hjelp med min ordre" og tema "Feil ved betaling og dobbeltkjøp"