Tons of Rock 2021 flyttes til 23.-25. juni 2022. Om du har kjøpt billett til 2020 eller 2021 er disse selvsagt gyldig til 2022 festivalen. dette gjelder alle billettkategorier.
Vi har samlet alt du trenger å vite om dine billetter, refusjonsmuligheter og mye annet HER.
Populære artikler
-
FAQ - Tons of Rock 2021
-
FAQ - KARPE - SAS Spektrum x 10
Informasjon fra Karpe:
Med SAS SPEKTRUM x 10 samler Karpe over 100 000 mennesker fra hele landet til ti konserter i Oslo Spektrum. Vi har fulgt smittesituasjonen i verden, landet og særlig Oslo nøye siden mars 2020. Nå som vi har gått inn i et nytt år ser vi at situasjonen stadig er ustabil og uforutsigbar. Med de nye prognosene fra FHI for 2021 ser vi det som svært lite sannsynlig at det kan gjennomføres innendørs arenakonserter til sommeren.
- Vi klarer ikke helt å se for oss moshpits og stagediving med 1 meters avstand, så da er det bedre å bruke denne tida på å gjøre konsertene enda råere, sier Chirag og Magdi.
SAS SPEKTRUM X 10 utsettes derfor til august 2022. Alle kjøpte billetter overføres automatisk til 2022 uten at publikum trenger å foreta seg noe som helst.
Billetter til lørdag 07. august 2021 gjelder nå lørdag 06. august 2022
Billetter til torsdag 12. august 2021 gjelder nå torsdag 11. august 2022
Billetter til fredag 13. august 2021 gjelder nå fredag 12. august 2022
Billetter til lørdag 14. august 2021 gjelder nå lørdag 13. august 2022
Billetter til torsdag 19. august 2021 gjelder nå torsdag 18. august 2022
Billetter til fredag 20. august 2021 gjelder nå fredag 19. august 2022
Billetter til lørdag 21. august 2021 gjelder nå lørdag 20. august 2022
Billetter til torsdag 26. august 2021 gjelder nå torsdag 25. august 2022
Billetter til fredag 27. august 2021 gjelder nå fredag 26. august 2022
Billetter til lørdag 28. august 2021 gjelder nå lørdag 27. august 2022
Beholder jeg plassen(e) min(e)?
Ja, billettypen og plassnummeret er det samme. Det eneste som er endret er datoen for arrangementet.
Hvorfor tas denne avgjørelsen allerede nå og ikke nærmere august?
Svar fra arrangør: Den produksjonen Karpe har planlagt krever mye tid, og både bygging og lønninger begynner svært lenge før første konsert. Å la kostnadene fortsette å løpe med de prognosene som nå foreligger fra FHI føles feil.
Hvorfor utsette et helt år til? Kan ikke konsertene gjennomføres i mars 2022?
Svar fra arrangør: For å gjennomføre må Oslo Spektrum leies hver dag i halvannen måned, og det hadde de ikke kapasitet til før august 2022.
Får publikum refundert billettene sine selv om det ikke er en avlysning?
Billetten du har kjøpt blir automatisk overført til 2022 uten at du trenger å gjøre noe som helst. Ny dato på din billett vises allerede i Ticketmaster-appen, eller på din Ticketmaster-konto hvor du kan laste ned ny versjon med rett dato.
Dersom du skal noe annet på ny dato i 2022, kan du be om refusjon her:
https://help.ticketmaster.no/hc/no/requests/new?ticket_form_id=360000150678- Siste frist for å be om refusjon er 8. mars 2021.
- Refunderingsskjema må fylles ut av samme person som billettene er registrert på.
- Om du har betalt med gavekort eller per telefon trenger vi et kontonummer for tilbakeføring. Fyll inn kontaktskjema HER.
Om du velger å refundere billetten din risikerer du at det er utsolgt på et senere tidspunkt. Det
er ikke mulig å refundere deler av en bestilling, for eksempel 1 av 4 sitteplasser. Det er kun hele ordren som kan refunderes.Tilbakebetalingen skjer innen ca 30 dager etter innsendt skjema. Dette forutsetter at riktig informasjon er lagt ved.
Billettene jeg fikk på mail har gammel dato, er disse fremdeles gyldig eller får jeg tilsendt nye?
I Ticketmaster-appen og på din brukerkonto finner du billettene dine med oppdatert dato. Billettene som ble sendt ut ved kjøp har gammel dato, men er fremdeles på gyldig på ny dato. Det vil ikke bli sendt ut nye billetter på mail. Vi anbefaler deg å bruke Ticketmaster-appen på konsertdagen.
Last ned i App Store
Last ned i Google Play
Vil det være mulig å oppgradere kjøpte billetter eller bytte dato?
Om du ønsker å dra på en annen dato enn billetten(e) din(e) er overført til, eller ønsker en annen billettype kan du kjøpe nye billetter og be om refusjon på den opprinnelige ordren. Fristen for å be om refundering er 8. mars 2021.
Jeg har kjøpt flere billetter, men ønsker å refundere en av de.
Det er ikke mulig å refundere deler av en bestilling. Eks 1 av 4 billetter. Vi refunderer kun hele ordren om du sender inn skjema for refusjon.
Collector Tickets
Dersom du allerede har mottatt din Collector Ticket vil denne være gyldig på ny dato. Det vil ikke være mulig å få tilsendt en ny Collector Ticket med oppdatert dato. -
Hvordan kan jeg sjekke saldo/utløpsdato på mitt gavekort?
Det er veldig enkelt - bare klikk her - du må fylle inn gavekortnummer og PIN-kode.
Du finner begge deler på ditt gavekort. Gavekortnummeret består av 16 sifre som begynner med 5339. Merk at gavekortnummer og PIN-kode (bak et sølvfarget skrapefelt) står på baksiden av fysiske gavekort.
Ticketmaster gavekort er gyldig i 12 måneder fra den datoen kortet sendes ut.
Obs! Saldo og utløpsdato kan kun sjekkes før utløpsdato. Dersom du prøver å sjekke dette etter utløpsdato vil du få opp en feilmelding.
COVID-19
På grunn av nåværende omstendigheter har vi forståelse for at det kan være vanskelig å bruke opp gavekortet. Vi ønsker derfor å være behjelpelig med å finne en løsning om du ikke har mulighet til å bruke det opp innen fristen. Kontakt oss noen uker før gavekortet ditt utløper, så vil vi hjelpe deg på best mulig måte.
Hjelpeemner
-
Coronavirus (COVID-19)
Informasjon om hva det som gjelder for ditt planlagte arrangement, inkludert FAQ`s og arrangementsinformasjon.
-
Min brukerkonto
I denne kategorien finner du informasjon knyttet til din brukerkonto, innloggingsproblemer, GDPR, nyhetsbrev og mer.
-
Kjøp av billetter
Vanlige spørsmål ved kjøp av billetter.
-
Avlyst / Flyttet Arrangement
-
Fan Guarantee
-
Gavekort
Alt du trenger å vite om Ticketmaster gavekort.
-
Billettforsikring
Her finner du kjøpsvilkår og ofte stilte spørsmål.
-
Generell FAQ
-
Kontakt oss
-
Coronavirus (COVID-19)
Informasjon om hva det som gjelder for ditt planlagte arrangement, inkludert FAQ`s og arrangementsinformasjon.
-
Min brukerkonto
I denne kategorien finner du informasjon knyttet til din brukerkonto, innloggingsproblemer, GDPR, nyhetsbrev og mer.
-
Kjøp av billetter
Vanlige spørsmål ved kjøp av billetter.
-
Avlyst / Flyttet Arrangement
-
Fan Guarantee
-
Gavekort
Alt du trenger å vite om Ticketmaster gavekort.
-
Billettforsikring
Her finner du kjøpsvilkår og ofte stilte spørsmål.
-
Generell FAQ
-
Kontakt oss