Vi har fått noen tilbakemeldinger fra kunder som opplever feil ved betaling ved bruk av Vipps og andre betalingsmåter. Vi jobber med å undersøke problemet, men oppfordrer deg først til å sjekke "Min Konto" for å se om betalingen har gått gjennom.
Dersom du opplever problemer ved betaling og ender opp med flere kjøp kan du ta kontakt med oss via vårt kontaktskjema eller via din brukerkonto.
I enkelte tilfeller kan det i din kontooversikt fremstå som du har blitt trukket to ganger for ett og samme kjøp. Dette kan oppstå f.eks. om du har opplevd å få feilmelding under nettkjøp. Som oftest vil ett av beløpene i nettbanken være oppført som en reservasjon, det vil si at det vil stå "reservert" i din kontooversikt. Slike reservasjoner slettes som regel etter 2-5 virkedager (avhengig av hvilken bank du benytter).
Kontaktskjema HER - Velg kategorien som heter "Feilmeldinger og dobbeltkjøp"
Via din brukerkonto HER - Velg kategorien som heter "Jeg trenger hjelp med min ordre" og tema "Feil ved betaling og dobbeltkjøp"