Om du ikke finner kjøpte billetter på din brukerkonto kan årsaken være følgende (ved kortbetaling, sjekk at transaksjonen står som belastet og ikke reservert. Ved det siste kan beløpet løse seg opp igjen om ikke har blitt knyttet til kjøp/billetter) :
1. Forsinkelse ved utsending
Har du betalt med VIPPS, vil det kunne ta opp til 60 min, som beskrevet på betalingsmåten, fra betaling er utført til billettene vises på din Ticketmaster brukerkonto og du mottar dem på e-post.
2. Billettene ligger på en annen brukerkonto
Har du flere e-postadresser eller kan du ha kjøpt billettene i et annet navn? Om billettene står på deg, kan det være at billettene ligger på en Ticketmaster brukerkonto knyttet til en annen e-postadresse. Du må logge deg inn med riktig e-postadresse for å få opp billettene på din Ticketmaster brukerkonto eller app.
3. Feil i e-postadresse
Du kan ha vært uheldig å legge inn en feil i din e-postadresse ved kjøp av billettene. Om du tror dette kan være årsaken, ta kontakt via vårt kontaktskjema for hjelp. Legg da ved når og hvordan du har kjøpt billetter, hvilken betalingsmåte. (ved kort/vipps trenger vi og de første 6 og de siste 4 tallene på kortnummeret som er knyttet til kontoen): https://help.ticketmaster.no/hc/no/requests/new?ticket_form_id=360001712738
4. Arrangement solgt via Ticketmaster i et annet land.
Billetter til arrangement i andre land vil ikke synes på den norske kontoen. Har du billetter til et arrangement i utlandet, så må du logge inn på det lands nettside, med den kontoen du laget der ved kjøp. Har du eventuelle spørsmål om kjøpet, må du kontakte Ticketmaster i det gjeldende landet for eventuell bistand.
Ticketmaster Norge har ikke tilgang til arrangement i andre land dessverre.