Hvordan kjøper jeg billettforsikring?
Hvis det er tilgjengelig for ditt arrangement, vil du få tilbud om å kjøpe billettforsikring når du bestiller billetter. Det vil foreløpig ikke være mulig å kjøpe billettforsikring til forestillinger som ikke tilbyr e-billett som leveringsmåte, når det er mindre enn 5 dager til arrangementet finner sted. Det vil da kun være mulig å kjøpe billetter uten forsikring.
Hvor finner jeg mitt polisenummer?
Når du har kjøpt billetter og lagt til forsikring, vil du motta en forsikringsbekreftelse på e-post fra contract.awpeurope@allianz.com. Sjekk eventuelt spamfilter. I denne e-postens emne/subject - felt vil du se ditt polisenummer:
"Ticketmaster billettforsikring - missed event insurance: TMSNO5000041611"
Om du ikke finner ditt polisenummer, kan du sette "ukjent".
Jeg har en forespørsel om et krav (f.eks ”Jeg ønsker å fremme krav” eller "Jeg har sendt inn krav for en del dager siden, har dere fått det? "). Hvem bør jeg kontakte?
Hvis du har en gyldig billettforsikring, kan du kan sende inn krav via nett til:
http://www.allianz-protection.com/
For alle andre spørsmål, vennligst ta kontakt med contract.awpeurope@allianz.com.
Krav behandles kun på nett. Det samme gjelder andre tjenester knyttet til denne forsikringen.
Jeg har et spørsmål angående mitt forsikringskjøp
Vennligst ta kontakt med contract.awpeurope@allianz.com.
Jeg har et spørsmål angående oppsigelse av min forsikring. Hvem bør jeg kontakte?
Ticketmaster Norge kan annulere din forsikring og refundere beløpet om du kontakter oss innen 30 dager fra polisudstedelse. Din forsikringspolise vil bli da bli annulleret og beløpet du betalte refunderes, så lenge du ikke har startet reisen din, meldt et krav eller planlegger å fremsette et krav.
Kan Ticketmasters kundeservice-team håndtere mine krav?
Nei, vennligst rett din henvendelse direkte til forsikringsselskapet
http://www.allianz-protection.com/